Over ons

Eigenaar Edwin Klijn heeft meer dan 30 jaar werkervaring als boekhouder, hoofdadministratie en financial controller bij accountantskantoren, consultancybureaus en in het bedrijfsleven bij productiebedrijven, handelsmaatschappijen en in de autobranche. Hij weet dat het voor ondernemers niet alleen om de cijfers draait, maar juist om sturing  en continuïteit van de onderneming.

In 2008 hielp Edwin zijn eerste klanten aan de keukentafel met hun boekhouding. Edwin deed dit vooral in de avonduren, omdat hij overdag nog in loondienst was. Al snel werd duidelijk dat zijn passie bij het ondernemerschap lag en richtte zich op het opbouwen van zijn bedrijf.

Het bedrijf liep goed en in 2010 kwam zijn vrouw Angela in de zaak nadat ze trainingen en opleidingen had gevolgd.

In 2011 openden ze een kantoor in Sprang-Capelle. In 2015 werd er weer een sprong gemaakt in het professionaliseren door te verhuizen naar een kantoor in het pand van het notariskantoor te Kaatsheuvel.  Een groter kantoor met een passende uitstraling.

Sinds 2017 was het tijd gekomen om ook verder uit te breiden en personeel aan te nemen.

Momenteel werken we samen met :

Wesley Smulders
Sinds september 2020 is Wesley ons team komen versterken. Wesley is 33 jaar en zorgt dus een verjonging van ons team. Hij heeft ruim 15 jaar ervaring opgedaan bij grotere accountantskantoren. Hierdoor heeft hij voldoende ervaring voor het verwerken van administraties en samenstellen van jaarrekeningen. Ook fiscale aangiften behoren tot zijn taken.

Elaine Smeulders
Met meer dan 30 jaar gewerkt te hebben als assistent-accountant, is Elaine een echte allrounder op het gebied van accountancy.
Daarnaast heeft ze ook veel ervaring opgedaan in het bedrijfsleven, hetgeen de perfecte combinatie is.
Het samenstellen van jaarcijfers en fiscale aangiften behoort tot haar kerntaken.

Salarisadministrateurs
Sinds 2017 besteden wij de salarisadministratie uit aan een “collega“ kantoor in Kaatsheuvel. Dit kantoor verzorgt nu voor meer dan 50 klanten van ons kantoor de salarisstroken. Ook het opstellen van arbeidsovereenkomsten en overige HR vragen behoren tot hun werkzaamheden.

Fiscalisten
Naast onze eigen fiscale kennis, zijn er soms ook “bijzondere” fiscale adviezen nodig. Momenteel hebben wij 2 freelance fiscalisten die voor ons kantoor ad-hoc adviezen geven.

Het team
Ons team bestaat uit de volgende medewerkers: